Entrevista a Magda Nadal consultora en #Inboundmarketing per a empreses i Social Media Manager especialista en sector industrial i del medi ambient.
Fa dos anys que va iniciar el seu trajecte professional com a freelance.
Durant l’entrevista veurem com fem networking a LinkedIn, una de les xarxes més eficients per fer contactes de qualitat. Amb més de 663 milions d’usuaris actius en un mes (gener 2020), té un recorregut molt diferent al d’altres xarxes socials Avui la Magda Nadal ens dona alguns tips a tenir en compte per tenir un perfil atractiu i quines accions són imprescindibles per tenir contactes de qualitat
0:28 – Com vas iniciar el teu projecte subeteaminubemkdigital.com?
01:06 – El canal que més utilitzes és LinkedIn, ens pots explicar a qui va dirigida aquesta xarxa social?
02:26 – Què és un contacte de qualitat a LinkedIn?
03:37 – LinkedIn ja té alguns anys i a vegades els contactes desapareixen, canvien d’empresa, Com podem mantenir els contactes de fa temps i al llarg del temps ?
04:16 – Quines recomanacions ens pots donar per tenir un perfil el màxim d’atractiu?
05:27 – Com podem crear publicacions d’interès, que captin leads?
06:13 – I que creus que és millor publicar en el teu blog o publicar en els dos canals?
07:05 – Has comentat que tu dirigeixes a les empreses industrials, com aconsegueixes atraure a aquestes empreses a LinkedIn?
10:36 – Com s’enfoca un canvi professional?
12: 51 – I quins consells ens pots donar a l’hora de publicar? Em refereixo a tema horaris, conciliació amb la teva activitat diària
14:01 – Què recomanes, connectar-nos una vegada al dia per veure les actualitzacions?
Si t’ha agradat l’entrevista i vols posar-te en contacte amb la Magda Nadal, visita el seu perfil a LinkedIn